czwartek, 22 stycznia 2015

Poległam i zaczynam od nowa.

Dobra, szczerze... Poległam.
Dlatego nie ma tyle czasu nowego rozdziału, a właściwie starych przerobionych, aby były czytelne. Teraz tak patrze i mam wersje roboczą pierwszego, drugiego i czwartego rozdziału, a trzeci z dopiskiem "napisać", widocznie poległam.
Jak czytam te pierwsze rozdziały jeszcze z 2011 roku jestem załamana. Naprawdę ciężko mi cokolwiek z tym zrobić, dlatego się poddałam.
Ale tęsknie za pisaniem, za tym blogiem, za pierwszym opowiadaniem, za Hinatą, Yoru i innymi postaciami. Chce to chociaż doprowadzić do końca.
Założę nowy blog. Aby sobie to wszystko uporządkować. Wszystko będzie takie same. Szablon, fabuła, bohaterowie, rozdziały. Tylko zacznę dodawać wszystko od początku, a nie tak wymieszane jak tutaj. Pozmieniam sporo, aby było logiczne, połączę kilka starych rozdziałów, aby miał długość i sens jednego normalnego itp.
W ten sposób na pewno dam radę~
A więc jeśli zostali tutaj jacyś fani, to zapraszam na nowy blog. Zaraz dam link~ <3

2 komentarze:

  1. Hej, przepraszam nie mogę znaleźć linka do twojego bloga. Jestem tu pierwszy raz i skoro piszesz że tam masz wszytko poukładane to wolałabym go przeczytać. mogłabyś mi podać link w komentarzu? Bardzo proszę
    Nati-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! ♥ Nie możesz go znaleźć, bo niestety go nie podałam. Wszystko zwaliło mi się na głowe. Ale nie sądze, że będę kontynuowała te opowiadanie czy też pisała je od nowa, wybacz. :/

      Usuń